Post by saitreppetnevors on Mar 7, 2022 23:02:02 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Tower - Idle Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Tower - Idle Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ munten ontgrendelen ▞▞▞
▞▞▞ The Tower - Idle Tower Defense 2022 version ▞▞▞
The Tower - Idle Tower Defense Simulasi cuy
Het is verslavend... wees bereid om minstens een paar uur te verspillen, zo leuk is het spel
Dus ik zag een advertentie voor dit spel, en besloot het erop te wagen. Al snel kwam ik erachter dat de game geen gratis te spelen game is. Er zijn maar heel weinig upgrades en het vereist meerdere runs om ze zelfs maar te verkrijgen. Ik speelde een uur en mijn vermogenscurve ging maar een paar procent omhoog. De golven komen ook tergend langzaam op je af. Je kunt het spel nauwelijks versnellen, dus je vecht keer op keer tegen dezelfde eerste tien golven om maar een paar procent sterker te worden. Alleen de sterksten kunnen deze eentonigheid weerstaan.
Zo'n lange gaat om te nivelleren, en helemaal niet stil. Het feit dat het versnellen van het spel een van de duurste upgrades is, is behoorlijk verachtelijk. Update naar nul sterren - ik ben al mijn gamegegevens kwijt ondanks dat ik was aangemeld bij Google Play. Volstrekt afval.
Koel
Criminal Case Abenteuer qxw
Als je van slijpen en slijpen en slijpen en slijpen en slijpen en slijpen en slijpen en slijpen en slijpen en slijpen en slijpen en slijpen enzovoort tot in het oneindige houdt, zonder merkbare winst, dan is dit absoluut jouw type spel . De progressie is ZO ONGELOOFLIJK LANGZAAM. Maar maak je geen zorgen, IAP's zijn hier om de dag te redden. Snap dit spel gewoon niet. Misschien zal een minder hebzuchtige ontwikkelaar dit spel kopiëren, maar het minder een grindfest maken.
Ik hou van het spel. Al ben ik er niet super ver in. Ik wou dat er een offline modus was waarin je in de loop van de tijd langzaam munten zou verdienen die je kon upgraden.
Leuk, maar het spel is erop gericht je te laten betalen voor het spelen. IAP's zijn hoog. Game Ad kosten is 10 dollar? Waarom? 5 hooguit zou de moeite waard zijn.
Ik ontdekte dat een probleem met verdediging absoluut en verdedigingsprecentie niet goed werkt en dat vijanden de toren beschadigen terwijl vijanden aanvallen, minder is dan mijn verdediging absoluut. kun je dit alsjeblieft oplossen en misschien meer soorten vijanden toevoegen, zoals een vijand waarmee je een edelsteen kunt krijgen door te doden en je kunt de kans vergroten dat het per 20 golven zal spawnen, misschien met een kans van 60%. Een vijand die super moeilijk te doden kan zijn en niet wordt aangetast door doornen zoals een megabaas die elke 150 golven spawnt.
Ik vind dit spel net zo leuk als Idle Brick Breaker. Waardeer de optie om nu ×1 of ×5 te doen, misschien kunnen er een soort meldingsbubbels zijn op elk van de hulpprogramma's / aanvallen / verdedigingen, zodat de speler weet wanneer een upgrade in een andere categorie beschikbaar is. Ik hou echt van het werk van deze ontwikkelaars en hoop in de toekomst meer te zien!
Het is een goed spel om tijd door te brengen als je niet aan je hoofd denkt
Nieuw. Gemerkt dat het spel vastloopt. Op mijn best loopt btw. Heb screenshots. Verpest. En omgaan met beloningen. Het is kapot. Ik mis veel gratis edelstenen bij het spelen van games die ik normaal niet speel. Hallo? Erg leuk spel, moeilijk om op het niveau van de advertentie te komen waarin ik geïnteresseerd raakte, vroege stadia, maar het is zo leuk spel
Gewoon veel te moeilijk en te langzaam om plezier te hebben, munten gemakkelijker te krijgen of upgrades goedkoper te maken
The Tower - Idle Tower Defense ব্যাজ mvx
Een behoorlijke torenverdediging. Het doet me denken aan een oude arcade-console die mijn tante had toen ik een kind was. De sleur is lang zonder geld uit te geven. Advertenties zijn aanwezig, maar niet invasief. Ik heb een add-free upgrade gekocht om het spel te ondersteunen. Er moet nog aan gewerkt worden, maar ik heb er vertrouwen in dat dit spel flink zal verbeteren.
Dit is GEEN inactief spel. Het heeft niet eens een functie voor het opslaan van games: dat wil zeggen, een ronde ("gevecht") zal eindigen wanneer je telefoon in slaap valt door inactiviteit (maar je krijgt wel alle munten die je tot dan toe had verdiend). IAP is ook duur. Dat gezegd hebbende: vijfsterrenrecensie van mij omdat ik ondanks de beperkingen van de game geniet. Ik heb een deel van de IAP gekocht om advertenties te verwijderen en munten te vermenigvuldigen, omdat ik geloof in het ondersteunen van games die ik regelmatig speel. Ook biedt de ontwikkelaar vaak tweaks en verbeteringen, en de klantenondersteuning is goed (ik had ondersteuning voor een ander spel gebruikt door dezelfde ontwikkelaar).
Ik had veel plezier en had hoge verwachtingen van dit spel, totdat ik erachter kwam dat de voortgang achter de toernooiranglijst zit en dat je SOL bent als je geen betaalvarken bent.
Goed spelconcept, mooie progressie, maar de progressie is erg traag. Ik hoop dat het mijn aandacht vasthoudt.
Deze games hebben zoveel potentie. Maar het is belachelijk onevenwichtig. Obscene in-game prijzen voor upgrades die nauwelijks iets doen, en je gaat absoluut elke keer rond level 35 verliezen zonder iets irl te kopen. Het zou jaren duren om iets belangrijks te bereiken zonder te betalen om te winnen. Nauwelijks speelbaar. Zou echt een geweldige game zijn zonder hebzucht en met upgrades die het mogelijk maakten om een bevredigende vooruitgang te boeken.
Duurt lang om te upgraden voor hogere lvl's te geboekt maar gg
Dope! net als de vorige game, wou dat het een beetje sneller kon zijn.
Goed casual spel. Kan waarschijnlijk wat actieve vaardigheden gebruiken naast passieve stat-boosts.
The Tower - Idle Tower Defense ব্যাজ mvx
Leuk, niet zo nutteloos. Veel upgrades. Upgrades binnen upgrades! Een beetje traag voor mij en ik verwacht dat het langzamer wordt naarmate je verder komt. Tenzij je betaalt.
Leuk spel
Was vroeger erg leuk, maar met de nieuwe update voel ik me ellendig. Ik heb veel geld uitgegeven aan dit spel om een voordeel te krijgen (alle upgrades kunnen worden gekocht door gewoon te spelen, behalve muntvermenigvuldigers en het verwijderen van advertenties zodat je niet moet) maar nu betekent al mijn vooruitgang bijna niets. De nieuwe balans met deze update is verschrikkelijk en laat je schromelijk overtroffen. Ik speel niet meer totdat er iets aan gedaan is
De upgrades worden gekocht met een aparte in-game valuta.Ze zijn erg duur en maken zo weinig verschil in de vroege game dat het bijna 20 uur duurt om de eerste fase te verslaan.
Ik begon het spel vanmorgen en alle vooruitgang is verdwenen, ik zag dat ik niet verbonden was, dus ik deed het en het gebeurde, maar om de een of andere reden had dit account een speciale mogelijkheid die mijn oude account had
The Tower - Idle Tower Defense Simulasi cuy
Ik vind het een prima spel dat ik echt leuk vind om te spelen, hoewel ik het gevoel heb dat het uiteindelijk in herhaling zal vallen. een beetje meer leven in het spel.
Het spel verloopt super traag in vergelijking met hoe lang de spellen worden. Ook ontvang ik geen prijzen voor toernooien, dus dit spel is nu verwijderd. Tijdverspilling, zo zou deze game moeten heten.
Een tijdverdrijf met een groot probleem. Ik vind het niet erg om uren aan dit spel te besteden, maar mijn grote probleem is een gebrek aan sparen. Ik heb het spel talloze keren gespeeld, alleen om een sms-bericht te controleren en terug te gaan om te ontdekken dat het spel zichzelf opnieuw heeft opgestart en ALLE voortgang is kwijtgeraakt. Ik begrijp dat het mijn schuld is als ik de app sluit, maar als ik van app wissel, verlies ik uren tijd. Ik pauzeer zelfs het spel voordat ik overschakel.
Ik ga niet liegen, echt heel leuk om gratis te spelen en je hoeft nooit een cent uit te geven, ja een beetje sleur, maar echt niet zo erg
Ik geniet van het spel, het is in het begin een beetje te traag, dus ik wou dat er een continue gevechtsmodus was om gemakkelijk over een langere periode te verdienen. Maar leuk.
Was een geweldig spel met strategie en gemakkelijk inactief. De ontwikkelaar veranderde echter de basis van het spel waardoor maanden werk waardeloos werd. Om binnen één game van competitief naar bottom barrel te gaan na maanden van het opzetten van één strategie, verpest het. Waarom zou je moeite doen als de ontwikkelaar het spel gewoon kan herschrijven. Voor alle duidelijkheid, ik heb een paar honderd dollar uitgegeven aan dit spel. Ze zijn ook mijn cloudopslag kwijt en de ontwikkelaar biedt geen ondersteuning.
Geen advertentie-spam. Ik ben het met anderen eens dat dit spel niet echt een inactief spel is, omdat het niet kan worden gespeeld terwijl het is gesloten, behalve het onderzoeken van upgrades. Het is wel een lekker rustig upgrade-spel. Ik raad aan om het eens te proberen.
Verslavend goed
Tot zover goed! Lekker spelen. Het is nu gelukt om 40 tier 1 te zwaaien. Ga zo door
De gameplay is echt lineair en er zijn grote gaten tussen ontgrendelingen. Het spel loopt vast en wordt al snel oninteressant.
Heel pw. Een incrementeel spel met de meest belachelijk lage upgrades. Het zal veel tijd of geld kosten om echt ergens te komen met deze... Hoewel het leuk genoeg was om twee sterren te geven. Ik heb hier aardig wat tijd verspild.
Goed spel, maar nieuw stenenpakket is te duur. 10 dollar zal ik kopen
De game werd opnieuw ingesteld en ik heb er twee maanden aan besteed. Ik verwijder dit spel omdat ik, ondanks dat het een erg leuk spel voor mij is, het HELE spel NIET opnieuw zal opstarten. Ik was halverwege level 60
Het is een goede game met veel potentie. Wat ik niet leuk vind, is dat wanneer ik een goede volgorde vond om de vaardigheden te upgraden, ik dat elke keer opnieuw moest doen. Het zou leuk zijn om het mogelijk te maken om een upgradeschema te maken. Voor als er geld beschikbaar is, upgrade vaardigheid x eerst volgende vaardigheid y en vaardigheid x opnieuw gevolgd door drie keer vaardigheid z. Na elke game kun je dit schema aanpassen, verkleinen of uitbreiden
Geweldig spel, maar toen ik een nieuwe telefoon kocht, werden mijn opgeslagen gegevens niet weergegeven. Dus ik ben klaar. Had uren en uren in dit spel.